اولین دوره انتخابات صنف تاکسیداران شیراز برگزار می‌شود.

نایب رئیس کمیسیون حمل و نقل ترافیک شورای اسلامی شهر شیراز، اعلام کرد که نخستین دوره انتخابات صنف تاکسیداران شیراز با هدف انتخاب نمایندگانی برای ارتباط مستقیم با مدیران شهری، برگزار می‌شود.

محمد فرخ زاده افزود: اولین دوره انتخابات نمایندگان تاکسی داران برای ارتباط مستقیم با سازمان حمل و نقل مسافر در راستای پیگیری امورات و رفع معضلات و مشکلات این قشر زحمتکش و همچنین اهمیت نقش رانندگان در آشنایی با نظام صنفی و ضرورت بازآفرینی مجدد سازمان تاکسیرانی با داشتن نماینده در بدنه حاکمیت مدیریت شهری در کلان شهر شیراز برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری راستین به نقل از شورای شیراز، فرخ زاده افزود: با توجه به بررسی‌های انجام شده و جلسات متعددی که با تاکسیداران برگزار شد، در راستای توجه به مطالبات این صنف به داشتن نمایندگان و رابطین مستقیم با مجموعه شهرداری موضوع اولین دوره انتخابات تاکسیداران را در قالب یک طرح در کمیسیون حمل و نقل و ترافیک مطرح کرده و پس از بررسی‌ها انجام شده این طرح در کمیسیون مصوب شد.

فرخ‌زاده با ابراز امیدواری به برگزاری یک انتخابات سالم و بدور از حاشیه، خاطرنشان کرد: با تلاش سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر شهرداری همه فعالیت‌ها اعم از فراخوان ثبت نام، بررسی مدارک، رسیدگی به شکایات، شروع تبلیغات و انتخابات طبق برنامه‌های منظم و با زمانبدی‌های مشخص در حال انجام است که تمام مراحل از طریق رسانه‌ها، جراید، بیلبوردهای سطح شهر و پخش تراکت به تاکسیداران اطلاع رسانی می‌شود.

عضو شورای اسلامی شهر شیراز، زمان برگزاری این انتخابات را روز جمعه ۱۴ اسفندماه اعلام و ابراز امیدواری کرد که همه فعالان این صنف، در انتخابات یاد شده، مشارکت کنند

 

 

اطلاعات تماس

 

ایمیل : info@farrokhzadeh.com

موبایل : 09053871865

معاون هماهنگی امور گردشگری و زیارت استانداری فارس

با پیروزی انقلاب اسلامی و تشکیل اولین مجلس خبرگان برای تدوین قانون اساسی و با تلاش پیگیر و مجدانه حضرت آیت الله طالقانی اصل ششم، هفتم و اصول یکصدم الی یکصد و ششم قانون اساسی موضوع شوراهای اسلامی به عنوان یکی از ارکان نظام جمهوری اسلامی ایران مطرح و تثبیت گردید. در همان حال روزهای آغازین انقلاب اسلامی و پیرو یک مصوبه از سوی شورای انقلاب و با تلاش جهاد سازندگی شوراهای اسلامی روستا و شوراهای اسلامی کار تشکیل گردید. 

شروع به کار شوراهای اسلامی از 9 اردیبهشت سال 1378 و همزمان با پیام تاریخی حضرت امام خمینی (ره) در خصوص شوراها و با صدور پیام ویژه ای از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و سخنان امید بخش جناب آقای خاتمی، ریاست جمهوری وقت آغاز شد.