امروزه صنعت گردشگری را همه به عنوان صنعت غالب هزاره سوم می شناسند. گردشگری با همه ی زير شاخه های خود، قوی ترين، پايدارترين و بی خطرترين بخشی است که می تواند فرصت های بیشماری را برای اشتغال و فعاليت های معنادار، به ساکنان کره زمين عرضه نمايد.

از سوی ديگر شهر ما يکي از سرزمين هايی است که از قابليت ها و ظرفيت های گردشگری فراوانی برخوردار است و می تواند حجم بزرگی از راهبردهای اقتصادی و اجتماعی کشور را به صورتی مطلوب دربرگيرد.

اما يکی از اصلی ترين موضوعات مربوط به گردشگری موضوع سکونت گردشگران است و لازم است توجه ویژه ای به این موضوع شود.

در استان فارس ۶۲ هتل، ۲۶ هتل آپارتمان، ۲۵ اقامتگاه سنتی،۱۳۷ مهمانپذیر و ۱۶۲ اقامتگاه بوم‌گردی فعال است و نیاز است سرمایه گذاری بیشتری در این زمینه صورت گیرد به ویژه در روستاهای هدف گردشگری.

با این رویکرد هتلی با مساحت ۶ هزار متر مربع و زیر بنای ۳ هزار مترمربع و در ۴ طبقه با سرمایه‌گذاری ۹۰۰ میلیارد ریال به مناسبت دهه فجر با حضور استاندار فارس و سایر مدیران حوزه گردشگری فارس، در منطقه روستای قلات به بهره برداری رسید.

این هتل دارای ۲۵ باب اتاق و ۶۰ تخت بوده و دارای خدمات جانبی از جمله رستوران، کافی شاپ ، سالن بدنسازی، استخر، حمام سنتی، زمین فوتسال و والیبال است و با افتتاح این هتل برای بیش از ۶۰ نفر اشتغال به طور مستقیم ایجاد می‌شود.

این پس از هتل پولادکف که در مجاورت پیست اسکی پولادکف قرار دارد، دومین هتل ساخته شده در محیط های طبیعی استان فارس، است.

 

 

اطلاعات تماس

 

ایمیل : info@farrokhzadeh.com

موبایل : 09053871865

معاون هماهنگی امور گردشگری و زیارت استانداری فارس

با پیروزی انقلاب اسلامی و تشکیل اولین مجلس خبرگان برای تدوین قانون اساسی و با تلاش پیگیر و مجدانه حضرت آیت الله طالقانی اصل ششم، هفتم و اصول یکصدم الی یکصد و ششم قانون اساسی موضوع شوراهای اسلامی به عنوان یکی از ارکان نظام جمهوری اسلامی ایران مطرح و تثبیت گردید. در همان حال روزهای آغازین انقلاب اسلامی و پیرو یک مصوبه از سوی شورای انقلاب و با تلاش جهاد سازندگی شوراهای اسلامی روستا و شوراهای اسلامی کار تشکیل گردید. 

شروع به کار شوراهای اسلامی از 9 اردیبهشت سال 1378 و همزمان با پیام تاریخی حضرت امام خمینی (ره) در خصوص شوراها و با صدور پیام ویژه ای از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و سخنان امید بخش جناب آقای خاتمی، ریاست جمهوری وقت آغاز شد.