کلوپ ملی کمپینگ و کاروانینگ حوزه اتومبیلرانی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران در نظر دارد با اجرای رالی تور گردشگری خانوادگی با حضور ۳۰۰ دستگاه خودرو کمپر اتومبیل های مجهز به ویژه گردشگری از اقصا نقاط کشور برای نخستین بار همه اضلاع مثلث طلایی گردشگری؛ یعنی اصفهان، یزد و فارس را برای مخاطبین گردشگری از همه جهان ارائه دهد.

وی عنوان کرد این گردشگران سفر خود را با محوریت و مقصد استان فارس طی نموده و در نهایت در تاریخ ۱۱ اردیبهشت ماه وارد استان خواهند شد.

فرخ زاده با اشاره به ایجاد هماهنگی‌های لازم، برای این رویداد اظهار کرد: محوطه مجتمع پردیس تختی جمشید به عنوان اقامت این گردشگران در نظر گرفته شده در حاشیه این اقامتگاه با همکاری و تعامل نمایندگی حوزه اتومبیلرانی کانون در فارس به مناسبت عید سعید فطر همایش و نمایشگاه خودرویی با حضور همان شرکت کنندگان و بازدید عموم برگزار می شود.

فرخ زاده با بیان اینکه سفر با خودروهای کمپر و کاروانی در ایران و جهان به عنوان بهترین سبک گردشگری در راستای تحقق گردشگری پایدار و مسئولانه محسوب می شود، خاطرنشان کرد: شرکت کنندگان در این رالی و تور گردشگری خانوادگی کاملاً به مقررات این نوع گردشگری واقف بوده و هرگونه بهره برداری رسانه‌ای از این همایش باعث اشاعه فرهنگ این نوع گردشگری خواهد شد.

معاون هماهنگی امور گردشگری و زائرین استانداری فارس بیان کرد: شرکت کنندگان در نظر دارند در روز شیراز به مرکز استان سفر کرده و از نقاط تاریخی گردشگری شیراز و سپس استان بازدید نمایند و نهایتاً در تاریخ ۱۶ اردیبهشت استان فارس را به مقصد اصفهان ترک کنند.

 وی یادآور شد: با احتساب اینکه هر خودرو شرکت کننده در این رالی تور گردشگری خانواده حداقل سه نفر سرنشین دارد پیش‌بینی می‌شود حدود ۱۰۰۰ نفر گردشگر همزمان در روزهای ۱۲ الی ۱۶ اردیبهشت وارد استان فارس و شهرستان های شیراز و مردشت خواهند شد.

وی از انجام هماهنگی‌های لازم بین دستگاه‌ها و نهادهای مربوطه برای برگزاری این رویداد خبر داد و ابراز امیدواری کرد با ترویج چنین اقداماتی صنعت گردشگری فارس بیش از پیش توسعه یابد.

اطلاعات تماس

 

ایمیل : info@farrokhzadeh.com

موبایل : 09053871865

معاون هماهنگی امور گردشگری و زیارت استانداری فارس

با پیروزی انقلاب اسلامی و تشکیل اولین مجلس خبرگان برای تدوین قانون اساسی و با تلاش پیگیر و مجدانه حضرت آیت الله طالقانی اصل ششم، هفتم و اصول یکصدم الی یکصد و ششم قانون اساسی موضوع شوراهای اسلامی به عنوان یکی از ارکان نظام جمهوری اسلامی ایران مطرح و تثبیت گردید. در همان حال روزهای آغازین انقلاب اسلامی و پیرو یک مصوبه از سوی شورای انقلاب و با تلاش جهاد سازندگی شوراهای اسلامی روستا و شوراهای اسلامی کار تشکیل گردید. 

شروع به کار شوراهای اسلامی از 9 اردیبهشت سال 1378 و همزمان با پیام تاریخی حضرت امام خمینی (ره) در خصوص شوراها و با صدور پیام ویژه ای از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و سخنان امید بخش جناب آقای خاتمی، ریاست جمهوری وقت آغاز شد.