دکتر مهدی خشتی دبیر قرارگاه هماهنگی امور اقتصادی، توسعه، سرمایه گذاری و رفع موانع گردشگری استان در جلسه ای که با حضور سرمایه‌گذاران گردشگری شهرستان خفر، فرماندار، امام جمعه، فرمانده سپاه و نیروی انتظامی و سایر مسئولین مربوطه، برگزار شد از این روستا به عنوان نگین سبز جنوب کشور یاد و بر رفع مشکلات پروژه های گردشگری تاکید کرد.

وی که از سوی معاونت گردشگری استانداری پیگیر رفع موانع سرمایه گذاری در این حوزه است خاطرنشان کرد: بیش از صد پروژه بلاتکلیف در استان وجود دارد که اغلب با مشکلاتی همچون تامین آب، برق و تغییر کاربری مواجهند و این مشکلات باعث شده برخی پروژه ها بیش از ده سال معطل بمانند.

مهندس فرخ زاده نیز با اشاره به ایجاد تقویم زمان بندی برای حل مشکلات تک تک پروژه ها تا پایان سال در معاونت گردشگری استان افزود طبق این تقویم تمام این پروژه ها به صورت مستقل مورد بررسی قرار خواهند گرفت و مشکلات آنها احصا و با تشکیل کمیته ویژه در محل هر شهرستان جلسات و بازدیدها با حضور مسئولین استانی انجام و به امید خدا مشکلات برطرف خواهند شد.

در همین نشست پروژه های سرمایه گذاری مجتمع حمیدی، جاوید و کرمی مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد مشکل تامین آب و برق آنها مرتفع و تغییر کاربری آنها با نظارت مسئولین برساخت و ساز ها رفع گردد.

گفتنی است با تکمیل این چند پروژه اشتغال ۴۵ نفر به صورت مستقیم حل و بیش از ۶۰ میلیارد تومان سرمایه وارد این منطقه خواهد شد.

اطلاعات تماس

 

ایمیل : info@farrokhzadeh.com

موبایل : 09053871865

معاون گردشگری و امور زائرین استانداری فارس

با پیروزی انقلاب اسلامی و تشکیل اولین مجلس خبرگان برای تدوین قانون اساسی و با تلاش پیگیر و مجدانه حضرت آیت الله طالقانی اصل ششم، هفتم و اصول یکصدم الی یکصد و ششم قانون اساسی موضوع شوراهای اسلامی به عنوان یکی از ارکان نظام جمهوری اسلامی ایران مطرح و تثبیت گردید. در همان حال روزهای آغازین انقلاب اسلامی و پیرو یک مصوبه از سوی شورای انقلاب و با تلاش جهاد سازندگی شوراهای اسلامی روستا و شوراهای اسلامی کار تشکیل گردید. 

شروع به کار شوراهای اسلامی از 9 اردیبهشت سال 1378 و همزمان با پیام تاریخی حضرت امام خمینی (ره) در خصوص شوراها و با صدور پیام ویژه ای از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و سخنان امید بخش جناب آقای خاتمی، ریاست جمهوری وقت آغاز شد.