معاون هماهنگی امور زائرین و گردشگری استانداری فارس در حاشیه بازدید از روند اعزام اولین گروه از حجاج استان فارس :

مراسم حج منحصر به فردترین زمانی است که انسی بین انسان و پروردگار شکل می‌گیرد/حجاج در همه مراحل نماینده جمهوری اسلامی ایران باشند

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری فارس، محمد فرخ‌زاده در حاشیه این مراسم به اهمیت  اقدامات جمعی در مراسم حج اشاره کرد و افزود: یکی از اهداف ارزشمند سفر به خانه خدا این گردهمایی جمعی مسلمانان جهان است که باید از این فرصت استثنایی حداکثر استفاده صورت گیرد.

معاون استاندار فارس از حجاج اعزامی درخواست کرد که همواره استان فارس را در بین تمام زائرین کشور و جهان در قله نگه دارند و از آنها خواست با رعایت توصیه‌های بعثه و خادمین در طول این سفر معنوی حض معنوی را برده و در عین حال رتبه ممتاز جمهوری اسلامی ایران را به عنوان نماینده این کشور در تمام مراحل حفظ کنند. 

معاون هماهنگی امور زائرین و گردشگری استانداری فارس توصیه کرد: زائران بیت الله الحرام از مشغول شدن به اموری که موجب اتلاف وقت می‌شود پرهیز نموده و از همه فرصت های معنوی برای انجام اعمال معنوی و در خلال آن معرفی دستاوردهای نظام استفاده کافی را ببرند.

وی ابراز امیدواری کرد امیدوارم هرچه سریعتر وضعیت اقتصادی بهبود یافته و این سفر ارزشمند نصیب تمامی مردم عزیز ایران بشود.

 

اطلاعات تماس

 

ایمیل : info@farrokhzadeh.com

موبایل : 09053871865

معاون هماهنگی امور گردشگری و زیارت استانداری فارس

با پیروزی انقلاب اسلامی و تشکیل اولین مجلس خبرگان برای تدوین قانون اساسی و با تلاش پیگیر و مجدانه حضرت آیت الله طالقانی اصل ششم، هفتم و اصول یکصدم الی یکصد و ششم قانون اساسی موضوع شوراهای اسلامی به عنوان یکی از ارکان نظام جمهوری اسلامی ایران مطرح و تثبیت گردید. در همان حال روزهای آغازین انقلاب اسلامی و پیرو یک مصوبه از سوی شورای انقلاب و با تلاش جهاد سازندگی شوراهای اسلامی روستا و شوراهای اسلامی کار تشکیل گردید. 

شروع به کار شوراهای اسلامی از 9 اردیبهشت سال 1378 و همزمان با پیام تاریخی حضرت امام خمینی (ره) در خصوص شوراها و با صدور پیام ویژه ای از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و سخنان امید بخش جناب آقای خاتمی، ریاست جمهوری وقت آغاز شد.