به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری فارس، محمد فرخ زاده؛ معاون هماهنگی امور زائرین و گردشگری استانداری در خصوص ایجاد جاذبه های جدید گردشگری گفت: برای رونق سرمایه‌گذاری و صنعت گردشگری در فارس در کنار توجه به اماکن تاریخی و فرهنگی باید با ایجاد جاذبه‌های جدید و خلاقانه، جذابیت گردشگری را افزایش داد.

وی اضافه کرد: با توجه به کمبود منابع سرمایه‌گذاری و ضرورت تخصیص بهینه منابع جهت تحریک رشد اقتصادی، لازم است مزیت‌های نسبی استان و کشور شناسایی و منابع سرمایه‌گذاری هدایت شود تا شاهد سرمایه‌گذاری مولد و کارآمد باشیم.

فرخ زاده با بیان اینکه در صنعت گردشگری استان نیاز به خلاقیت و ایجاد جاذبه‌های جدید داریم، عنوان کرد: برای رونق سرمایه‌گذاری و صنعت گردشگری در فارس باید ایجاد جاذبه‌های جدید، خلاقیت و جذابیت گردشگری در کنار اماکن تاریخی و فرهنگی استان مورد توجه قرار گیرد.

معاون استاندار ابراز داشت: استان فارس جاذبه‌ها، فرصت‌ها و ظرفیت‌های گردشگری فراوانی دارد که اگر جاذبه‌های جدید گردشگری نیز در کنار آنها قرار گیرد وضعیت این صنعت در استان متحول خواهد شد.

معاون هماهنگی امور زائرین و گردشگری استانداری در پایان گفت: تامین پشتوانه اقتصادی برای اجرای طرح‌های مورد نیاز از معضلات بخش گردشگری در استان فارس است که با تعریف بسته‌های جامع سرمایه‌گذاری درحوزه گردشگری، زمینه ایجاد زیرساخت‌های مناسب گردشگری در این استان فراهم می‌شود

اطلاعات تماس

 

ایمیل : info@farrokhzadeh.com

موبایل : 09053871865

معاون گردشگری و امور زائرین استانداری فارس

با پیروزی انقلاب اسلامی و تشکیل اولین مجلس خبرگان برای تدوین قانون اساسی و با تلاش پیگیر و مجدانه حضرت آیت الله طالقانی اصل ششم، هفتم و اصول یکصدم الی یکصد و ششم قانون اساسی موضوع شوراهای اسلامی به عنوان یکی از ارکان نظام جمهوری اسلامی ایران مطرح و تثبیت گردید. در همان حال روزهای آغازین انقلاب اسلامی و پیرو یک مصوبه از سوی شورای انقلاب و با تلاش جهاد سازندگی شوراهای اسلامی روستا و شوراهای اسلامی کار تشکیل گردید. 

شروع به کار شوراهای اسلامی از 9 اردیبهشت سال 1378 و همزمان با پیام تاریخی حضرت امام خمینی (ره) در خصوص شوراها و با صدور پیام ویژه ای از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و سخنان امید بخش جناب آقای خاتمی، ریاست جمهوری وقت آغاز شد.