محمد فرخ زاده با حضور در بیمارستان شهید رجایی از مجروحان حادثه تروریستی حرم حضرت احمدبن موسی شاهچراغ(ع) عیادت کرد.

به گزارش روابط عمومی استانداری فارس، محمد فرخ‌زاده معاون هماهنگی امور زائرین و گردشگری استانداری فارس به اتفاق محمدحسن اسدی شهردار شیراز با حضور در بیمارستان شهید رجایی از مجروحان حادثه تروریستی حرم حضرت احمدبن موسی شاهچراغ(ع) عیادت کردند و در جریان روند درمان این مجروحان قرار گرفتند.

معاون استاندار فارس در این عیادت ضمن بررسی وضعیت مجروحان این حادثه تروریستی از زحمات کادر درمان بیمارستان شهید رجایی و دیگر مراکز درمانی که این مجروحان را تحت درمان قرار داده بودند، تقدیر کرد

فرخ زاده در ضمن این عیادت، با محکومیت این حادثه تلخ افزود بی شک این حرکت خصمانه که توسط عوامل تکفیری به وقوع پیوست بی پاسخ نخواهد ماند و تروریست‌های تکفیری منطقه و عوامل داخلی آنها به سزای عمل خود خواهند رسید و آنچه مثل همیشه در منطقه باقی میماند موقعیت ممتاز جمهوری اسلامی ایران خواهد بود.

معاون استاندار فارس ضمن تسلیت مجدد این حادثه تلخ و طلب رحمت برای شهدا و آرزوی صبر برای بازماندگان و شفای عاجل برای مجروحین از مردم شریف و شهید پرور شیراز برای حضور گسترده در مراسم تشییع پیکر پاک و مطهر شهدای مظلوم این حادثه که روز شنبه ۷ آبان برگزار می‌شود دعوت کرد.

 

اطلاعات تماس

 

ایمیل : info@farrokhzadeh.com

موبایل : 09053871865

معاون گردشگری و امور زائرین استانداری فارس

با پیروزی انقلاب اسلامی و تشکیل اولین مجلس خبرگان برای تدوین قانون اساسی و با تلاش پیگیر و مجدانه حضرت آیت الله طالقانی اصل ششم، هفتم و اصول یکصدم الی یکصد و ششم قانون اساسی موضوع شوراهای اسلامی به عنوان یکی از ارکان نظام جمهوری اسلامی ایران مطرح و تثبیت گردید. در همان حال روزهای آغازین انقلاب اسلامی و پیرو یک مصوبه از سوی شورای انقلاب و با تلاش جهاد سازندگی شوراهای اسلامی روستا و شوراهای اسلامی کار تشکیل گردید. 

شروع به کار شوراهای اسلامی از 9 اردیبهشت سال 1378 و همزمان با پیام تاریخی حضرت امام خمینی (ره) در خصوص شوراها و با صدور پیام ویژه ای از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و سخنان امید بخش جناب آقای خاتمی، ریاست جمهوری وقت آغاز شد.