مردم در مشهد مقدس نیز همانند شیراز با نشان دادن ارادت خود به خاندان عصمت و طهارت (ع) و تجدید میثاق با شهدای مظلوم و بی دفاع حرم مطهر شاهچراغ (ع) زیبایی، مهربانی و وحدت آفریدند.
مراسم تشییع شهدای حمله تروریستی به حرم شاهچراغ، پس از شیراز و با برنامه دقیق و هماهنگ و همت همه دستگاههای متولی به ویژه استانداری ها و معاونین زیارت، بنیاد شهید، سپاه پاسداران، فرودگاه های دو استان در عصر شنبه ۷ آبان ۱۴۰۱، با حضور با شکوه اقشار مختلف مردم مشهد از میدان بسیج به سمت حرم مطهر رضوی برگزار شد.
مهربانی و اندوه قلبی در میان مردم موج می زد و پس از استقبال جانانه مردم مومن مشهد و تشییع با نماز و طواف پیکر های پاک‌ شهدا، جهت خاکسپاری در حرم مطهر شاهچراغ و برخی شهرستانها و زادگاه این عزیزان اعزام خواهند شد.
معاون هماهنگی امور زائرین و گردشگری استانداری فارس در این باره گفت هماهنگی های اعزام با مسئولین بازرسی وزارت راه، استانداری، بنیاد شهید، سپاه پاسداران، فرودگاهها، نیروی هوایی سپاه، دو‌ شرکت هواپیمایی و حرم مطهر امام رضا ع در فارس و خراسان رضوی انجام و بعداز ظهر امروز اعزام پیکرهای پاک شهدا به مشهد انجام گردید.
فرخ زاده افزود پیکرهای ۱۱ شهید این حادثه به همراه بیش از ۴۰ تن از همراهان بعدازظهر امروز با دو پرواز به مقصد مشهد اعزام شدند.
وی با تقدیر از استقبال با شکوه هم وطنان عزیزمان از شهدای این حادثه در مشهد، بار دیگر این واقعه تلخ را محکوم و برای بازماندگان طلب صبر و اجر نمود.

اطلاعات تماس

 

ایمیل : info@farrokhzadeh.com

موبایل : 09053871865

معاون هماهنگی امور گردشگری و زیارت استانداری فارس

با پیروزی انقلاب اسلامی و تشکیل اولین مجلس خبرگان برای تدوین قانون اساسی و با تلاش پیگیر و مجدانه حضرت آیت الله طالقانی اصل ششم، هفتم و اصول یکصدم الی یکصد و ششم قانون اساسی موضوع شوراهای اسلامی به عنوان یکی از ارکان نظام جمهوری اسلامی ایران مطرح و تثبیت گردید. در همان حال روزهای آغازین انقلاب اسلامی و پیرو یک مصوبه از سوی شورای انقلاب و با تلاش جهاد سازندگی شوراهای اسلامی روستا و شوراهای اسلامی کار تشکیل گردید. 

شروع به کار شوراهای اسلامی از 9 اردیبهشت سال 1378 و همزمان با پیام تاریخی حضرت امام خمینی (ره) در خصوص شوراها و با صدور پیام ویژه ای از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و سخنان امید بخش جناب آقای خاتمی، ریاست جمهوری وقت آغاز شد.