با حضور معاون استاندار فارس:

مراسم تشییع شهید حمله تروریستی شاهچراغ در مرودشت برگزار شد.

فرخ‌زاده: ملت آزاده ایران با ریخته شدن خون عزیزانشان متحد تر و یکپارچه تر از قبل بر آرمان‌های والای خویش ایستادگی خواهد کرد.

مراسم تشییع پیکر مطهر شهید محمدولی کیاسی که در حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ (ع) به درجه رفیع شهادت نائل شد، با حضور معاون هماهنگی امور زائرین و گردشگری استانداری فارس در شهرستان مرودشت برگزار شد.

محمد فرخ زاده در جمع عزاداران و تشیع کنندگان پیکر این شهید والامقام، به شهادت رسیدن جمعی از زوار و هموطنان عزیزمان در عملیات تروریستی در حرم احمدبن موسی(ع) شاهچراغ را  موجب تاسف و تاثر دانست و  ضمن عرض تسلیت به پیشگاه حضرت ولی عصر ارواحنا له الفدا، مقام معظم رهبری، مردم ولایت‌مدار ایران و خانواده‌های شهدای این حادثه، برای ارواح طیبه شهیدان والامقام علو درجات و رضوان الهی و برای مجروحین و مصدومین شفای عاجل و کامل را از درگاه خداوند متعال مسئلت کرد.

فرخ‌زاده بیان کرد: عملیات تروریستی حمله به زائران و نمازگزاران در حرم حضرت احمد بن موسی شاهچراغ ثابت کرد دشمنان کشور و ملت از هیچ اقدام غیرانسانی و وحشیانه‌ای برای آسیب‌رساندن به مردم مظلوم ایران فروگذار نمی‌کنند.

به اعتقاد معاون استاندار فارس هدف قراردادن نمازگزاران بی‌دفاع و غیرمسلح پیامی جز ضعف، زبونی و بدخواهی حداکثری دشمنان امنیت مردم را مخابره نمی‌کند.

وی در ادامه افزود: این فاجعه دلخراش تلنگری است برای همه کسانی که در هفته‌های گذشته با ایجاد نا آرامی، زمینه را برای توطئه‌های دشمن فراهم کردند.

فرخ‌زاده با بیان اینکه عاملان، آمران و حامیان این حادثه تلخ و جانسوز با اقدام علیه مردم و کودکان بی‌گناه و ریختن خون زائران سومین حرم اهل بیت(ع)، خوی درندگی و ذات پلید خود را به نمایش گذاشتند، خاطرنشان کرد: بار دیگر چهره واقعی نظام سلطه و دشمنان ملت ایران به جهانیان معرفی شد.

او افزود: حامیان این عملیات و گروههای تکفیری پشت صحنه این جنایت هولناک باید بدانند که قطعا پاسخی محکم و کوبنده در انتظار آنان خواهد بود و قلب مردم و شیعیان عزیز بیش از پیش با مکتب اهل بیت(ع) گره خواهد خورد.

به گفته معاون هماهنگی امور زائرین و گردشگری استانداری فارس در روزهای اخیر که یادآور جنگ احزاب و صف آرایی همه‌جانبه دشمنان است، دشمنان با تمام توان و ظرفیت‌ خویش نتوانستند به اهداف شوم خود دست یابند، و این‌بار با اقدامی تروریستی و با شلیک گلوله به روی مردم مظلوم‌، بی‌دفاع و متدین، آنان را به خاک و خون کشاندند و نشان دادند اصل و اساس کینه و عداوت آنان با دیانت مردم است‌.

فرخ‌زاده تاکید کرد: ملت شریف ایران ثابت کرده‌اند با این‌گونه اقدامات ذلیلانه و ناجوانمردانه، از پای ننشسته و ذره‌ای از مواضع انقلابی خویش عقب‌نشینی نخواهند کرد.

معاون استاندار فارس یادآور شد: همان ناجوانمردانی که امروز در نقاب های گوناگون امنیت ملی ، آرامش، رفاه و سلامت مردم عزیز ما را دستمایه اغراض شیطانی خود را قرار داده و از ریختن خون زن و کودک بی گناه نیز ابایی ندارند، به یقین؛ باید بدانند که ملت آزاده ایران با ریخته شدن خون عزیزانشان متحد تر و یکپارچه تر از قبل بر آرمان‌های والای خود ایستادگی خواهد نمود.

او در پایان تاکید کرد: لازم است نهادهای امنیتی و انتظامی با جدیت نسبت به شناسایی عاملان و آمران این حادثه خونین اقدام کرده و با اتخاذ تدابیر لازم و کافی از تکرار این فجایع جلوگیری کنند و مراکز درمانی در رسیدگی به وضعیت مجروحان و مصدومان به نحوی نیکو عمل کنند.

اطلاعات تماس

 

ایمیل : info@farrokhzadeh.com

موبایل : 09053871865

معاون هماهنگی امور گردشگری و زیارت استانداری فارس

با پیروزی انقلاب اسلامی و تشکیل اولین مجلس خبرگان برای تدوین قانون اساسی و با تلاش پیگیر و مجدانه حضرت آیت الله طالقانی اصل ششم، هفتم و اصول یکصدم الی یکصد و ششم قانون اساسی موضوع شوراهای اسلامی به عنوان یکی از ارکان نظام جمهوری اسلامی ایران مطرح و تثبیت گردید. در همان حال روزهای آغازین انقلاب اسلامی و پیرو یک مصوبه از سوی شورای انقلاب و با تلاش جهاد سازندگی شوراهای اسلامی روستا و شوراهای اسلامی کار تشکیل گردید. 

شروع به کار شوراهای اسلامی از 9 اردیبهشت سال 1378 و همزمان با پیام تاریخی حضرت امام خمینی (ره) در خصوص شوراها و با صدور پیام ویژه ای از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و سخنان امید بخش جناب آقای خاتمی، ریاست جمهوری وقت آغاز شد.