رضایت میهمانان نوروزی از میزبانی استان فارس و شهر شیراز

بازدید از ورودی استان بوشهر و خوزستان به فارس و محل استقرار پذیرش و استقبال از میهمانان نوروزی در بلوار امیرکبیر

بازدید از مجموعه اقامتی باغ جنت و آموزش های فرهنگی ارائه شده در این مکان و گفتگو با میهمانان نوروزی

بازدید میدانی از ورودی جنوب شرق و پل فسا و گفتگو با مسئولین اجرایی و میهمانان نوروزی

بازدید میدانی از بازارچه صنایع دستی و جشنواره اقوام در محور حافظیه و باغ ملی

بازدید میدانی از فرودگاه

و....

در این بازدیدها شرایط برپایی غرفه ها و ایستگاه ها بررسی و نظرات، انتقادات و پیشنهادات غرفه داران و مسئولین اجرایی شنیده شد.

جانشین استاندار فارس در ستاد خدمات سفر همچنین با برخی مسافران نوروزی گفتگو کرد و ضمن شنیدن اعلام رضایت مهمانان از بسیاری خدمات در استان فارس و شهر شیراز، پذیرای نظرات آنها درباره نحوه میزبانی از مهمانان، مکان اسکان و سایر موارد بود.

این بازدیدها ادامه دارد...

 

اطلاعات تماس

 

ایمیل : info@farrokhzadeh.com

موبایل : 09053871865

معاون هماهنگی امور گردشگری و زیارت استانداری فارس

با پیروزی انقلاب اسلامی و تشکیل اولین مجلس خبرگان برای تدوین قانون اساسی و با تلاش پیگیر و مجدانه حضرت آیت الله طالقانی اصل ششم، هفتم و اصول یکصدم الی یکصد و ششم قانون اساسی موضوع شوراهای اسلامی به عنوان یکی از ارکان نظام جمهوری اسلامی ایران مطرح و تثبیت گردید. در همان حال روزهای آغازین انقلاب اسلامی و پیرو یک مصوبه از سوی شورای انقلاب و با تلاش جهاد سازندگی شوراهای اسلامی روستا و شوراهای اسلامی کار تشکیل گردید. 

شروع به کار شوراهای اسلامی از 9 اردیبهشت سال 1378 و همزمان با پیام تاریخی حضرت امام خمینی (ره) در خصوص شوراها و با صدور پیام ویژه ای از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و سخنان امید بخش جناب آقای خاتمی، ریاست جمهوری وقت آغاز شد.