به نام خدا
مردم فرهیخته و ارزشمند شیراز

ضمن تبریک ایام دهه کرامت و میلاد با سعادت شاهچراغ ایران زمین، حضرت احمد بن موسی ع و حضرت امام رضا ع جا دارد از مردم دوست داشتنی کلان شهر شیراز برای حضور مسئولانه در انتخابات ۲۸ خرداد تقدیر و تشکر نمایم.

به پشتوانه تجربه، دانش و دغدغه پیشرفت سرزمینم پا به عرصه انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی شهر گذاشتم تا شاید سهم کوچکی در آبادانی و رفع نارسایی ها و آفرینش زیرساخت‌ها و فراهم سازی زمینه ارائه خدمات موثر در بالا بردن کیفیت زندگی شما مردم عزیز داشته باشم.

بنظر آمد، با استعانت از خداوند و با تکیه بر اراده بی بدیل مردم، در برهه فعلی می توان با همکاری دوازده عضو دیگر شورای اسلامی شهر و در ادامه زحمات و تلاشهای شوراهای ادوار قبل و کارکنان و مدیران خدوم شهرداری گامهای موثری برای توسعه کلانشهر شیراز برداشت.

حال که با محبت کم نظیر مردم سومین حرم اهل بیت ع، پایتخت فرهنگ و تمدن ایران اسلامی، اعتماد و افتخار خدمت نصیب گردید، با تمام توان برای خدمت گزاری به شهر راز، دیار عالمان، مشاهیر، هنرمندان، نخبگان و فرزانگان انشاالله تعالی از هیچ کوششی دریغ نخواهم کرد و سر بر آستان مقدس باری تعالی گذاشته و خاضعانه شاکر خداوند متعال هستم که افتخار خدمتگزاری نصیب گردید.

امید است با همکاری دیگر عزیزان و با مشارکت مردم فهیم شیراز، بسوی آینده ای روشن گام برداشته و فردایی بهتر را بسازیم.

خادم شما در ششمین دوره شورای اسلامی شهر شیراز
محمد فرخ زاده

 

اطلاعات تماس

 

ایمیل : info@farrokhzadeh.com

موبایل : 09053871865

معاون گردشگری و امور زائرین استانداری فارس

با پیروزی انقلاب اسلامی و تشکیل اولین مجلس خبرگان برای تدوین قانون اساسی و با تلاش پیگیر و مجدانه حضرت آیت الله طالقانی اصل ششم، هفتم و اصول یکصدم الی یکصد و ششم قانون اساسی موضوع شوراهای اسلامی به عنوان یکی از ارکان نظام جمهوری اسلامی ایران مطرح و تثبیت گردید. در همان حال روزهای آغازین انقلاب اسلامی و پیرو یک مصوبه از سوی شورای انقلاب و با تلاش جهاد سازندگی شوراهای اسلامی روستا و شوراهای اسلامی کار تشکیل گردید. 

شروع به کار شوراهای اسلامی از 9 اردیبهشت سال 1378 و همزمان با پیام تاریخی حضرت امام خمینی (ره) در خصوص شوراها و با صدور پیام ویژه ای از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و سخنان امید بخش جناب آقای خاتمی، ریاست جمهوری وقت آغاز شد.