محمد فرخ زاده در گزارش فعالیتهای ستاد خدمات سفر فارس به ریاست جمهوری: 

سه شهر مذهبی کشور در آمار پربازدیدترین شهرهای کشور در ماه مبارک رمضان/استقبال خوب میهمانان نوروزی از بقاع متبرکه فارس در نوروز ۱۴۰۳

جلسه ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر، با حضور رئیس جمهور و مسئولان و نمایندگان دستگاه‌های عضو و نیز حضور ویدئوکنفرانسی استانداران سراسر کشور تشکیل و آخرین وضعیت سفرهای نوروزی و خدمات سفر با حضور اعضا بررسی شد.

در این نشست روسای ستاد سفر استانها، آخرین گزارش‌های عملکرد و خدمات ارائه شده دستگاه‌های متبوع خود به مسافران نوروزی را ارائه کردند و رئیس جمهور نیز ضمن طرح سوالاتی از کم و کیف خدمات ارائه شده، نکات کاربردی برای ارتقای کیفیت خدمات سفر ارائه کرد.

جانشین استاندار فارس در ستاد خدمات سفر در این نشست با بیان اینکه سه شهر مذهبی کشور در آمار پربازدیدترین شهرهای کشور در ماه مبارک رمضان قرار دارند اظهار داشت استقبال خوبی از طرف میهمانان نوروزی از بقاع متبرکه فارس به ویژه حرم مطهر احمدبن موسی علیه السلام در نوروز ۱۴۰۳ صورت گرفته است و مراسم لحظه تحويل سال نو در ١٠٠بقعه متبركه برگزار شد.

فرخ زاده با اشاره به ظرفیت اسکان هشتاد هزار نفر شب در استان فارس در نوروز ۱۴۰۳ افزود با استقبال خوب میهمانان نوروزی از فارس ظرفیت های اقامتی رو به تکمیل است.

وی افزود به دلیل همزمان نوروز و ماه مبارک رمضان طرح آرامش بهاری توسط اداره کل اوقاف و امور خیریه در جوار امامزادگان و اماکن متبرکه فارس اجرا میشود و بقاع متبرکه استان با بیش از ۳۰۰ زائرسرا در سطح استان و تمهیدات لازم برای خدمات رفاهی، اسکان مسافرین و مجاورین در نوروز را انجام میدهند که برخی از آنها چون امام زاده اسماعیل و آقام شهید تکمیل شده است.

اطلاعات تماس

 

ایمیل : info@farrokhzadeh.com

موبایل : 09053871865

معاون هماهنگی امور گردشگری و زیارت استانداری فارس

با پیروزی انقلاب اسلامی و تشکیل اولین مجلس خبرگان برای تدوین قانون اساسی و با تلاش پیگیر و مجدانه حضرت آیت الله طالقانی اصل ششم، هفتم و اصول یکصدم الی یکصد و ششم قانون اساسی موضوع شوراهای اسلامی به عنوان یکی از ارکان نظام جمهوری اسلامی ایران مطرح و تثبیت گردید. در همان حال روزهای آغازین انقلاب اسلامی و پیرو یک مصوبه از سوی شورای انقلاب و با تلاش جهاد سازندگی شوراهای اسلامی روستا و شوراهای اسلامی کار تشکیل گردید. 

شروع به کار شوراهای اسلامی از 9 اردیبهشت سال 1378 و همزمان با پیام تاریخی حضرت امام خمینی (ره) در خصوص شوراها و با صدور پیام ویژه ای از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و سخنان امید بخش جناب آقای خاتمی، ریاست جمهوری وقت آغاز شد.