فارس می تواند قطب تولید، پشتیبانی، صادرات و واردات انواع خودرو در کشور باشد

استقبال خوب شیرازی ها از اولین رونمایی های کشور در نمایشگاه‌ خودرو

معاون هماهنگی امور گردشگری و زیارت استانداری فارس در بازدید از نمایشگاه بین‌المللی خودرو، پای صحبت شرکت های خودرویی نشست و از حضورشان در فارس تشکر کرد.

 محمد فرخ زاده در این بازدید با بیان اینکه حضور چشمگیر خودروسازان و نمایندگی های فارس پس از سالها برگ زرینی در صنعت خدمات خودرو است اظهار داشت رونمایی از ۱۶ خودرو جدید در نمایشگاه شیراز و عمدتاً برقی نشان از ضرورت فوری ساخت جایگاه های شارژ در فارس دارد.

وی با اشاره به استقبال خوب شیرازی ها از اولین رونمایی های کشور در این نمایشگاه‌ ابراز امیدواری کرد فارس بتواند قطب تولید، پشتیبانی، صادرات و واردات انواع خودرو در کشور باشد.

معاون استاندار فارس با بیان اینکه فعالان گردشگری از خودروهای تخصصی عرضه شده در نمایشگاه خودرو فارس به خوبی استقبال کردند افزود: خودروهای امن و سازگار با محیط زیست عامل موثری در رشد گردشگر داخلی هستند.

گفتنی است بیست‌ویکمین نمایشگاه خودرو شیراز به عنوان مهم‌ترین رویداد خودرویی کشور از ابتدای سال از ۲۲ خرداد، با حضور فعال چندین خودروساز مطرح و شرکت‌های تازه‌وارد خودرویی در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی شهر شیراز و در فضایی به متراژ ۲۰ هزار متر مربع آغاز شد و دیشب به کار خود پایان داد.

در این نمایشگاه جدیدترین دستاوردهای خودروسازان داخلی به نمایش گذاشت شد.

چند محصول بنزینی و برقی برای اولین بار در نمایشگاه خودرو شیراز به نمایش عموم گذاشته شدند.
 

اطلاعات تماس

 

ایمیل : info@farrokhzadeh.com

موبایل : 09053871865

معاون هماهنگی امور گردشگری و زیارت استانداری فارس

شروع به کار معاونت هماهنگی امور گردشگری و زائرین استانداری فارس از 18 دی ماه 1391 و با صدور پیام ویژه ای از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر خدمت رسانى به زوار حرم مطهر حضرت احمد بن موسی الکاظم (عليهم السّلام) بعد از مشهد و قم، در سرتاسر ايران و هم از لحاظ معرفى كردن و نشان دادن به مشتاقان در داخل و خارج کشور برای متوجه کردن به اين بارگاه عظیم، و در دو بخش امور رفاهی و فرهنگی زائرین انجام گرفت که با توجه به ظرفیت های گردشگری استان فارس بعدها به معاونت هماهنگی امور زائرین و گردشگری با دو دفتر هماهنگی امور گردشگری و هماهنگی امور فرهنگی و رفاهی زیارت تغییر یافت و موضوعات اقتصادی مرتبط برای رفع موانع و تسهیل در سرمایه گذاری ها هم به آن اضافه گردید.