معاون استاندار فارس: 

با توجه به مسافر پذیر بودن استان فارس، ستاد اجرایی خدمات سفر باید به‌ صورت دائمی در طول سال تشکیل شود/ استقبال بی‌نظیر مسافران از فارس با همکاری خوب دستگاههای حاکمیتی در حال مدیریت است.

معاون گردشگری و زیارت استانداری فارس با اشاره به استقبال بی نظیر مسافران از تعطیلات عید فطر و سفر به کلان شهر شیراز گفت: همزمانی این تعطیلات با اردیبهشت شیراز و میزبانی این کلان شهر به دلیل نوع اقلیم خاص و پیش بینی این حجم از مسافر و اسکان آنها و ارایه خدمات مناسب منجر به تشکیل ستاد تسهیلات قبل از شروع تعطیلات و هماهنگی لازم بین دستگاه های مختلف بود.

فارس علاوه بر ظرفیت های فعلی برای ایام پربازدید و رویدادهای بزرگ نیاز به توسعه فوری مجموعه های اقامتی توسط بخش خصوصی و سرمایه گذاری دارد.

محمد فرخ زاده با بیان اینکه استفاده از ظرفیت تمام دستگاه ها برای اسکان مسافران مانند آنچه در نوروز رخ داد از جمله اقداماتی است که در تعطیلات عید سعید فطر و اردیبهشت شیراز درحال انجام است تصریح کرد: استفاده از تمامی ظرفیت های عمومی موجود علیرغم وظیفه حاکمیتی این دستگاهها منجر به این شده است که مشکل آنچنانی در میزبانی از مسافران نداشته باشیم.

او با بیان اینکه با شروع موج دوم مسافران به شیراز متولیان نسبت به راهنمایی زائران و مهمانان به آدرسهای محل اسکان مبادرت ورزیدند ادامه داد: ستاد اسکان نواحی آموزش و پرورش شیراز، ورزشگاه‌های ورزش و جوانان، کمپ های زیباشهر و باغ جنت و بوستانها توسط شهرداری همزمان با شروع تعطیلات پذیریش مهمانان را انجام داده و هم اکنون در حال ارایه خدمات به مسافران هستند.

این مطالب را از دست ندهید

اطلاعات تماس

 

ایمیل : info@farrokhzadeh.com

موبایل : 09053871865

معاون گردشگری و امور زائرین استانداری فارس

با پیروزی انقلاب اسلامی و تشکیل اولین مجلس خبرگان برای تدوین قانون اساسی و با تلاش پیگیر و مجدانه حضرت آیت الله طالقانی اصل ششم، هفتم و اصول یکصدم الی یکصد و ششم قانون اساسی موضوع شوراهای اسلامی به عنوان یکی از ارکان نظام جمهوری اسلامی ایران مطرح و تثبیت گردید. در همان حال روزهای آغازین انقلاب اسلامی و پیرو یک مصوبه از سوی شورای انقلاب و با تلاش جهاد سازندگی شوراهای اسلامی روستا و شوراهای اسلامی کار تشکیل گردید. 

شروع به کار شوراهای اسلامی از 9 اردیبهشت سال 1378 و همزمان با پیام تاریخی حضرت امام خمینی (ره) در خصوص شوراها و با صدور پیام ویژه ای از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و سخنان امید بخش جناب آقای خاتمی، ریاست جمهوری وقت آغاز شد.