مهندس فرخ زاده رئیس کمیسیون گردشگری و زیارت شورای ششم در جلسه هیات مدیره مجمع خیرین فرهنگ ساز و شهرساز شهرداری شیراز بیان کرد:

اقدامات نیک اندیشانه خیرین در شیراز برگ زرینی بر سینه این شهر است و فعالیت‌های اجتماعی گروه‌های مردم نهاد می‌تواند این شهر را در عرصه کلان سربلند کند و ضروری است که این فعالیت‌های مردم نهاد در جامعه را گسترش داد.

وی اضافه کرد: ارائه خدمات به دیگران و گسترش خیر و خوبی باید تبدیل به فرهنگی در جامعه شود که سینه به سینه میان نسل‌های مختلف منتقل شود البته در این میان شورای آموزش و پرورش نیز می‌تواند در توسعه فرهنگی اقدامات فعالیت‌های مردم نهاد کمک کننده باشد از این رو نباید از موضوع آموزش به نسل‌های جدید بی توجه بود.
فعالیت‌های انجمن‌های مردم نهاد باید مستقل و برپایه فعالیت‌های مردمی باشد و می‌توان با بهره برداری از ظرفیت تبلیغی دستگاه‌های مختلف زمینه توسعه فعالیت‌های گروه‌های مردمی را گسترش داد.

او ادامه داد: محله محوری و هویت بخشی به محله‌های شهر شیراز حائز اهمیت است از این رو با ایجاد مراکز تجمعی در محله‌های شهر شیراز می‌توان نسبت به برطرف کردن مشکلات محلات توسط فعالیت‌های ساکنین محله اقدام کرد.

 

اطلاعات تماس

 

ایمیل : info@farrokhzadeh.com

موبایل : 09053871865

معاون هماهنگی امور گردشگری و زیارت استانداری فارس

با پیروزی انقلاب اسلامی و تشکیل اولین مجلس خبرگان برای تدوین قانون اساسی و با تلاش پیگیر و مجدانه حضرت آیت الله طالقانی اصل ششم، هفتم و اصول یکصدم الی یکصد و ششم قانون اساسی موضوع شوراهای اسلامی به عنوان یکی از ارکان نظام جمهوری اسلامی ایران مطرح و تثبیت گردید. در همان حال روزهای آغازین انقلاب اسلامی و پیرو یک مصوبه از سوی شورای انقلاب و با تلاش جهاد سازندگی شوراهای اسلامی روستا و شوراهای اسلامی کار تشکیل گردید. 

شروع به کار شوراهای اسلامی از 9 اردیبهشت سال 1378 و همزمان با پیام تاریخی حضرت امام خمینی (ره) در خصوص شوراها و با صدور پیام ویژه ای از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و سخنان امید بخش جناب آقای خاتمی، ریاست جمهوری وقت آغاز شد.