رسالت هنر، زدودن غبار زندگی روزمره از روح ما است.
لمس دوباره دستان پدر، گرماى لبخند كودكى در آغوش مادر ،لذت بخشيدن زندگى به انسانى بى گناه، دستى بر شانه هم در روزهاى سخت، هديه كردن آزادى به آنهايى كه لايق آنند....
نمايشگاه عكس رهايى حاصل تلاش ١٦٥ نفر از دانشجويان رشته هاى گوناگون در دانشگاه غير انتفاعى هنر شيراز است كه حامل ٢ پيام است،
اول اين كه دانشجويان هنر با زبان و ابزار هنر ميتوانند پيام آور ميراث فرهنگى، مذهبى، گردشگرى و تاريخى خود به جامعه و حتى به ديگر ملت ها باشند و دوم اين كه ميتوانند با زبان هنر شرافت انسانى و زندگى دوباره اى را به هم وطنان خود و خانواده آن ها ببخشند.
مهندس محمدفرخ زاده در حاشیه بازدید از این نمایشگاه ضمن قدردانی از زحمات دست اندرکاران آن، نقش هنر را زدودن غبار زندگی روزمره از روح و روان انسان دانست و بر زمینه سازی برای تداوم و گسترش چنین برنامه ها و خلق چنین آثاری تاکید کرد.

اطلاعات تماس

 

ایمیل : info@farrokhzadeh.com

موبایل : 09053871865

معاون هماهنگی امور گردشگری و زیارت استانداری فارس

با پیروزی انقلاب اسلامی و تشکیل اولین مجلس خبرگان برای تدوین قانون اساسی و با تلاش پیگیر و مجدانه حضرت آیت الله طالقانی اصل ششم، هفتم و اصول یکصدم الی یکصد و ششم قانون اساسی موضوع شوراهای اسلامی به عنوان یکی از ارکان نظام جمهوری اسلامی ایران مطرح و تثبیت گردید. در همان حال روزهای آغازین انقلاب اسلامی و پیرو یک مصوبه از سوی شورای انقلاب و با تلاش جهاد سازندگی شوراهای اسلامی روستا و شوراهای اسلامی کار تشکیل گردید. 

شروع به کار شوراهای اسلامی از 9 اردیبهشت سال 1378 و همزمان با پیام تاریخی حضرت امام خمینی (ره) در خصوص شوراها و با صدور پیام ویژه ای از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و سخنان امید بخش جناب آقای خاتمی، ریاست جمهوری وقت آغاز شد.