معاون هماهنگی امور زائرین و گردشگری استانداری فارس در مراسم تجلی همدلی لارستان بزرگ:

فارس نگین گردشگری ایران زمین است/ استفاده از نیروهای جوان لازمه تحقق شعار سال

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری فارس، مهندس محمد فرخ زاده؛ معاون هماهنگی امور زائرین و گردشگری استانداری فارس در مراسم تجلی همدلی لارستان بزرگ که با حضور مقامات عالی رتبه کشوری و استانی، مسئولین شهرستان، روحانیت گرانقدر شیعه و اهل سنت، مسئولین و حضور پر شور مردم فرهیخته شهرستان برگزار شد، با یادآوری اینکه خطه لارستان از لحاظ سرزمینی و مردمانش در بسیاری از جهات مدال افتخاری برای استان فارس تلقی شده و دست توانایی در حفظ و صیانت از میراث معنوی و فرهنگی کشور داشته و دارد.

معاون هماهنگی امور زائرین و گردشگری استانداری فارس بر لزوم توجه ویژه به الگوی سبک زندگی اسلامی ایرانی پیشرفت، مبتنی بر اجرایی نمودن تمدن نوین اسلامی تاکید کرد و افزود: ارتقا و پیشرفت کشور و رسیدن به تمدن نوین اسلامی که غایت سبک زندگی ایرانی اسلامی است را می‌توان با فرهنگ‌سازی، آموزش، برنامه‌ریزی هدفمند، وحدت و یکپارچگی به دست آورد.

فرخ زاده با تاکید بر راهبردی بودن حفظ اتحاد، انسجام و وحدت در کلام، تفکر و عمل ابراز داشت: لازمه نامگذاری حداقل ده سال اخیر در حوزه فرهنگ، اقتصاد و معیشت مردم توجه به اشتغال آفرینی و استفاده بهینه از ظرفیت ها سخت افزاری و نرم افزاری و خصوصا بهره گیری از نیروهای جوان است.

فرخ زاده با تاکید بر توجه بر استفاده از ظرفیت های اقتصاد گردشگری و اخذ تصمیمات ممتاز در رفع موانع موجود اظهار داشت: 

هر مدیر، مسئول، نخبه، مقاله اجتماعی و... خلاف جهت منافع مردم و استفاده از ظرفیت ها و رونق اقتصاد معیشتی گام بردارد، غیر خودی است و باید همگان نسبت به رفتار او واکنش نشان دهند.

مساجد زیبا و اعتقادات ارزشمند مردم این خطه گامی موثر در اجرای اقدامات دین باور و انسان محور است کما اینکه اقدامات ارزشمند خیرین منطقه لارستان همیشه زبانزدها بوده و‌ هست.

مدیریت نظام‌ مند و حاکمیت نگرش علمی از الزامات تحقق اشتغالزایی و تولید است که باید از توان استعدادهای درخشان و جوانان نخبه به‌ کار گرفته شود.

اطلاعات تماس

 

ایمیل : info@farrokhzadeh.com

موبایل : 09053871865

معاون هماهنگی امور گردشگری و زیارت استانداری فارس

با پیروزی انقلاب اسلامی و تشکیل اولین مجلس خبرگان برای تدوین قانون اساسی و با تلاش پیگیر و مجدانه حضرت آیت الله طالقانی اصل ششم، هفتم و اصول یکصدم الی یکصد و ششم قانون اساسی موضوع شوراهای اسلامی به عنوان یکی از ارکان نظام جمهوری اسلامی ایران مطرح و تثبیت گردید. در همان حال روزهای آغازین انقلاب اسلامی و پیرو یک مصوبه از سوی شورای انقلاب و با تلاش جهاد سازندگی شوراهای اسلامی روستا و شوراهای اسلامی کار تشکیل گردید. 

شروع به کار شوراهای اسلامی از 9 اردیبهشت سال 1378 و همزمان با پیام تاریخی حضرت امام خمینی (ره) در خصوص شوراها و با صدور پیام ویژه ای از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و سخنان امید بخش جناب آقای خاتمی، ریاست جمهوری وقت آغاز شد.