معاون هماهنگی امور زائرین و گردشگری استانداری فارس از توافق با دانشگاه علمی کاربردی سعادتشهر برای ساخت هتل دانشگاه تخصصی رشته های مرتبط با گردشگری در این منطقه که نزدیکترین شهر به سایت جهانی پاسارگاد است خبر داد.

محمد فرخ زاده در سفر خود به این شهرستان و بازدید از پروژه نیمه کاره مجموعه دانشگاه علمی کاربردی این شهرستان عنوان کرد طی هماهنگی های انجام شده با مسئولین دانشگاه مقرر گردید پس از اعلام آمادگی دانشگاه فراخوان برگزار و این ساختمان تبدیل به هتل دانشگاه تخصصی گردد.

معاون استاندار با اشاره به وجود بیش صد و پنجاه خانه مسافر بدون مجوز (منزل مبله) در این شهر خاطرنشان کرد ایجاد مراکز اقامتی معتبر از استاندارهای لازم و هزینه و امنیت مناسبت تری برخوردار است و علاوه بر فراهم آوردن شرایط بهتر برای گردشگران، به عنوان مراکز آموزشی و محلی برای برگزاری رویدادها نیز مناسب می‌باشند.

رییس شورای توسعه گردشگری استان با بیان اعلام موافقت دانشگاه علمی کاربردی استان از این پروژه عنوان کرد در صورت موافقت تهران، با اجرای این پروژه و سایر تدابیر اندیشیده شده در این سفر، مجموعه پاسارگاد پس از سالها جهشی مناسب در حوزه اقتصاد گردشگری و گامی موثر و رو به جلو خواهد داشت.

گفتنی است این هتل با سرمایه گذاری بخش خصوصی ایجاد خواهد شد و در جلسات آتی درباره نحوه مشارکت با سرمایه گذار و انجام توافق اولیه گفتگو خواهد شد.

اطلاعات تماس

 

ایمیل : info@farrokhzadeh.com

موبایل : 09053871865

معاون هماهنگی امور گردشگری و زیارت استانداری فارس

با پیروزی انقلاب اسلامی و تشکیل اولین مجلس خبرگان برای تدوین قانون اساسی و با تلاش پیگیر و مجدانه حضرت آیت الله طالقانی اصل ششم، هفتم و اصول یکصدم الی یکصد و ششم قانون اساسی موضوع شوراهای اسلامی به عنوان یکی از ارکان نظام جمهوری اسلامی ایران مطرح و تثبیت گردید. در همان حال روزهای آغازین انقلاب اسلامی و پیرو یک مصوبه از سوی شورای انقلاب و با تلاش جهاد سازندگی شوراهای اسلامی روستا و شوراهای اسلامی کار تشکیل گردید. 

شروع به کار شوراهای اسلامی از 9 اردیبهشت سال 1378 و همزمان با پیام تاریخی حضرت امام خمینی (ره) در خصوص شوراها و با صدور پیام ویژه ای از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و سخنان امید بخش جناب آقای خاتمی، ریاست جمهوری وقت آغاز شد.