به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، در 24 شهریور 1394 به نقل از واحد ارتباطات معاونت فرهنگی و امور اجتماعی شهرداری شیراز، محمد فرخ‌زاده با بیان اینکه مجموعه ورزشی بانوان در شیراز به مساحت 2000 مترمربع طراحی شد اظهار داشت: طراحی و ساخت مجموعه‌های مختلف فرهنگی و ورزشی همچون فرهنگسراها، کتابخانه‌ها، سراهای محله، مجموعه‌های ورزشی، پارک‌های علمی تفریحی و غیره از جمله پروژه‌هایی است که در این معاونت در حال طراحی، برنامه‌ریزی و اجراست.

وی با بیان اینکه در طراحی این پروژه‌ها تلاش شده تا با توجه ویژه به معماری ایرانی اسلامی، بناهایی طراحی و اجرا شود که بتواند نیازهای مردم را در حوزه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی پوشش دهد افزود: در حال حاضر17 پروژه به مساحت 9 هزار و 483 مترمربع توسط واحد عمران این معاونت به اتمام رسیده است.

معاون شهردار شیراز بیان کرد: پروژه‌های تمام شده شامل چمن‌های مصنوعی، احداث پارک‌ها، کتابخانه‌های کوچک، مرمت کوشک باغ جهان‌نما، مرکز شیرازشناسی، اندیشکده فرهنگی مذهبی و نمازخانه شهرداری الکترونیک در مناطق مختلف شهر شیراز است.

فرخ‌زاده با اشاره به اینکه ساخت و نوسازی شهر مشارکت تمامی بخش‌های مختلف شهرداری را می‌طلبد خاطرنشان کرد: در واحد عمران معاونت فرهنگی و امور اجتماعی شهرداری شیراز 11 پروژه به مساحت 97 هزار و 200 مترمربع در مرحله طراحی قرار دارند که مجموعه ورزشی بانوان واقع در منطقه شش به مساحت 2 هزار مترمربع از جمله پروژه‌های در حال طراحی است.

وی تصریح کرد: از جمله پروژه‌های طراحی شده توسط این معاونت می‌توان به فرهنگسرای تخصصی ترافیک و اتوبوسرانی واقع در منطقه 9، فرهنگسرای معلولان و جانبازان در منطقه 5، خانه نمایش و تئاتر در منطقه 7، فرهنگسرای تعزیه در منطقه 3، بازارچه صنایع دستی و هتل کوهستان در حیطه گردشگری اشاره کرد.

فرخ‌زاده تأکید کرد: پرداختن به امور زیربنائی اجتماعی، فرهنگی، مذهبی، گردشگری و ورزشی به منظور رسیدن به اهداف و سیاست‌های کلان شهرداری شیراز، اقدامات اساسی در زمینه شناسائی اراضی سطح منطقه با کاربری‌های مختلف فرهنگی، ورزشی، تفریحی ، مذهبی و مقدمه چینی برای استفاده بهینه از آنها توسط معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری شیراز صورت می‌گیرد.

اطلاعات تماس

 

ایمیل : info@farrokhzadeh.com

موبایل : 09053871865

معاون گردشگری و امور زائرین استانداری فارس

با پیروزی انقلاب اسلامی و تشکیل اولین مجلس خبرگان برای تدوین قانون اساسی و با تلاش پیگیر و مجدانه حضرت آیت الله طالقانی اصل ششم، هفتم و اصول یکصدم الی یکصد و ششم قانون اساسی موضوع شوراهای اسلامی به عنوان یکی از ارکان نظام جمهوری اسلامی ایران مطرح و تثبیت گردید. در همان حال روزهای آغازین انقلاب اسلامی و پیرو یک مصوبه از سوی شورای انقلاب و با تلاش جهاد سازندگی شوراهای اسلامی روستا و شوراهای اسلامی کار تشکیل گردید. 

شروع به کار شوراهای اسلامی از 9 اردیبهشت سال 1378 و همزمان با پیام تاریخی حضرت امام خمینی (ره) در خصوص شوراها و با صدور پیام ویژه ای از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و سخنان امید بخش جناب آقای خاتمی، ریاست جمهوری وقت آغاز شد.