هیات اندیشه ورز گردشگری استانداری فارس متشکل از فعالان تمام بخش های مهم گردشگری فارس تشکیل و با هم فکری اعضا پیشنهاداتی برای ارائه جهت تصویب در سفر پیش روی ریاست جمهوری تنظیم شد.

محمد فرخ‌زاده معاون گردشگری استانداری فارس با اعلام این خبر گفت با توجه به اینکه برخی اعتبارات مصوبات سفر پیشین ریاست جمهوری هنوز بصورت کامل اجرا نگردیده، در این سفر بیشتر تمرکز بر حل مشکلات ساختاری و نرم افزاری است تا موانع موجود بر سر راه اجرای مصوبات و رشد و شکوفایی گردشگری استان مرتفع گردد.

او افزود به مرور از دوستان دیگری هم دعوت بعمل خواهد آمد تا هیات اندیشه ورز و کارگروه‌های تخصصی به ثبات و تعادل برسد.

فرخ زاده با بیان اینکه در مسیر توسعه و پیشرفت بن بستی وجود ندارد خاطر نشان کرد فرصت‌های فوق العاده گردشگری فارس زمانی می‌تواند کارکرد اجتماعی خاص خودش را داشته باشد که بتوانیم از این ظرفیت ها به خوبی استفاده کنیم و این مسأله با تلاش و تعامل همه بخش های گردشگری امکان پذیر است که خدا را شکر شاهد آن هستیم.

فرخ زاده با تاکید بر اینکه پمپاژ امید به جامعه و برجسته کردن نقاط قوت و ارائه راهکار و تلاش برای رفع نقاط ضعف نشان دهنده بلوغ ملی است افزود با همدلی و فهم صحیح از شرایط خود به خود حاشیه ها رخت بر خواهد بست و  مسیر در حال رشد گردشگری فارس مثل همیشه راه خود را پیدا خواهد کرد.

گفتنی است در این جلسه درباره فهرستی از مطالب در حوزه های گردشگری سلامت، سوغات و صنایع دستی، مشکلات هنرمندان و تولیدکنندگان، مشکلات اخیر تهیه بلیط هواپیما و قطار، موانع جذب توریست داخلی و خارجی، ثبت و مرمت بافت تاریخی، معرفی ظرفیت های فارس، ایده های حوزه رسانه، مشکلات راهنمایان گردشگری، بسته های سرمایه گذاری، حمل و نقل گردشگران، مشکلات دفاتر مسافرتی، استفاده از هوش مصنوعی و فناوری های نوین در صنعت گردشگری، ایجاد منطقه ویژه گردشگری، تدوین برنامه جامع گردشگری فارس، طرح جامعه یکپارچه سازی صنعت گردشگری و سایر حوزه های مرتبط بحث وتبادل نظر شد که به مرور در دستور کار جلسات گذاشته خواهد شد.

هیات اندیشه‌ ورز فعلی و دعوت از عزیزان متخصص جنبه حقیقی داشته و پیشنهادها پس از آماده شدن با انجمن های حقوقی و حرفه ای استان نیز به اشتراک گذاشته وتبادل نظر خواهد شد.

اطلاعات تماس

 

ایمیل : info@farrokhzadeh.com

موبایل : 09053871865

معاون هماهنگی امور گردشگری و زیارت استانداری فارس

با پیروزی انقلاب اسلامی و تشکیل اولین مجلس خبرگان برای تدوین قانون اساسی و با تلاش پیگیر و مجدانه حضرت آیت الله طالقانی اصل ششم، هفتم و اصول یکصدم الی یکصد و ششم قانون اساسی موضوع شوراهای اسلامی به عنوان یکی از ارکان نظام جمهوری اسلامی ایران مطرح و تثبیت گردید. در همان حال روزهای آغازین انقلاب اسلامی و پیرو یک مصوبه از سوی شورای انقلاب و با تلاش جهاد سازندگی شوراهای اسلامی روستا و شوراهای اسلامی کار تشکیل گردید. 

شروع به کار شوراهای اسلامی از 9 اردیبهشت سال 1378 و همزمان با پیام تاریخی حضرت امام خمینی (ره) در خصوص شوراها و با صدور پیام ویژه ای از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و سخنان امید بخش جناب آقای خاتمی، ریاست جمهوری وقت آغاز شد.