پیام معاون گردشگری و زیارت استانداری فارس در آستانه روز جهانی قدس

  «یا جبار»

درود خداوند بر همه آزادگان جهان

 امسال دلایل زیادی برای شرکت در راهپیمایی روز قدس خواهیم داشت، از محکومیت سکوت سازمانهای بین‌المللی و کشورهای عربی در قبال شش ماه جنایت بی رحمانه و نسل کشی مردم مظلوم و بی دفاع غزه تا ابراز انزجار از جنایت اخیر رژیم غاصب صهیونیستی در حمله به ساختمان کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق و شهادت جمعی از فرماندهان ایرانی 

جنایات اخیر این رژیم سفاک هر انسان آزاده ای را خشمگین میکند و به همین دلیل است که موج اعتراضات به این ظلم آشکار در سراسر جهان به راه افتاده است.  

روز قدس، یک روز جهانی است؛ روزی است که باید سرنوشت همه ملت های مظلوم جهان مشخص شود، چرا که قدرت طلبان صهیونیست به هیچ قاعده و اصول انسانی پایبند نیستند و هر فرد یا گروهی که با آنها به مخالفت برخیزد حتی گروه های داوطلب مردمی را مورد حمله قرار میدهند.

  لذا از همه انسانهای آزاده جهان از هر دین و آیین و سلیقه و تفکری انتظار میرود با اتحاد و یکپارچگی بر علیه این رژیم و همه حامیانش در جهان به پا خیزند و نمایش قدرتی از حضور خود به جهانیان نشان دهند. 

اینجانب از مردم شریف استان فارس دعوت میکنم با حضور در این جنبش بین المللی برائت خود را از هر ظالم کودک کشی نشان دهند.  

والسلام علی من اتبع الهدی 

محمد فرخ زاده 

معاون گردشگری و زیارت استانداری فارس    

اطلاعات تماس

 

ایمیل : info@farrokhzadeh.com

موبایل : 09053871865

معاون هماهنگی امور گردشگری و زیارت استانداری فارس

با پیروزی انقلاب اسلامی و تشکیل اولین مجلس خبرگان برای تدوین قانون اساسی و با تلاش پیگیر و مجدانه حضرت آیت الله طالقانی اصل ششم، هفتم و اصول یکصدم الی یکصد و ششم قانون اساسی موضوع شوراهای اسلامی به عنوان یکی از ارکان نظام جمهوری اسلامی ایران مطرح و تثبیت گردید. در همان حال روزهای آغازین انقلاب اسلامی و پیرو یک مصوبه از سوی شورای انقلاب و با تلاش جهاد سازندگی شوراهای اسلامی روستا و شوراهای اسلامی کار تشکیل گردید. 

شروع به کار شوراهای اسلامی از 9 اردیبهشت سال 1378 و همزمان با پیام تاریخی حضرت امام خمینی (ره) در خصوص شوراها و با صدور پیام ویژه ای از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و سخنان امید بخش جناب آقای خاتمی، ریاست جمهوری وقت آغاز شد.