معاون هماهنگی امور گردشگری و زیارت استانداری و مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای فارس پیرامون توسعه گردشگری و تسهیل در بهره‌برداری از پتانسیل واقع در تاسیسات آبی و تشویق و ترغیب و ایجاد بستر مناسب جهت سرمایه‌گذاری بخش غیر دولتی تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

بر اساس این تفاهم نامه در راستای همکاری‌ مشترک و بهره‌مندی از ظرفیت گردشگری تاسیسات و سازه‌های آبی استان و ایجاد فرصت‌های مناسب برای اشتغال، توسعه اقتصادی و فرهنگی همکاری‌های متقابل انجام خواهد شد.


معاون هماهنگی امور گردشگری و زیارت استانداری فارس در حاشیه امضای این تفاهم‌نامه با اشاره به اینکه به منظور تحقق اهداف سند چشم‌انداز و سیاست‌های کلی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران این تفاهم‌نامه به امصا رسید، گفت: گردشگری در قالب برنامه پنجم و ششم توسعه دولت جمهوری اسلامی تبدیل به یک رویکرد شده است.


محمد فرخ‌زاده با بیان اینکه همه موازین زیست محیطی، بهداشت و سلامت و سایر مولفه‌های مهم و حساس در این تفاهم‌نامه گنجانده شده است، یادآور شد: انعقاد این تفاهم‌نامه در راستای همکاری‌های مشترک و بهره‌مندی از ظرفیت گردشگری تاسیسات و سازه‌های آبی استان و ایجاد فرصت‌های مناسب برای اشتغال، توسعه اقتصادی و فرهنگی و فرهنگ‌سازی در زمینه گردشگردی است.


مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای فارس نیز با اشاره به اینکه استان فارس همواره پتانسیل‌های مهمی در عرصه صنعت گردشگری دارد، افزود: سازه‌های آبی به‌خصوص سدهای در حال بهره‌برداری استان فارس از جمله این پتانسیل‌ها هستند.

سیاوش بدری ادامه داد: دریاچه های پشت سدها با لحاظ کلیه تمهیدات به‌خصوص موازین زیست محیطی، می‌تواند با داشتن برنامه و تامین زیرساخت‌های لازم در حوزه گردشگری مورد بهره‌برداری قرار گیرد.


در پایان این مراسم محمد فرخ‌زاده، معاون هماهنگی امور گردشگری و زیارت استانداری و سیاوش بدری، مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای فارس تفاهم نامه را به امضا رسانده و مبادله کردند.

 

اطلاعات تماس

 

ایمیل : info@farrokhzadeh.com

موبایل : 09053871865

معاون هماهنگی امور گردشگری و زیارت استانداری فارس

با پیروزی انقلاب اسلامی و تشکیل اولین مجلس خبرگان برای تدوین قانون اساسی و با تلاش پیگیر و مجدانه حضرت آیت الله طالقانی اصل ششم، هفتم و اصول یکصدم الی یکصد و ششم قانون اساسی موضوع شوراهای اسلامی به عنوان یکی از ارکان نظام جمهوری اسلامی ایران مطرح و تثبیت گردید. در همان حال روزهای آغازین انقلاب اسلامی و پیرو یک مصوبه از سوی شورای انقلاب و با تلاش جهاد سازندگی شوراهای اسلامی روستا و شوراهای اسلامی کار تشکیل گردید. 

شروع به کار شوراهای اسلامی از 9 اردیبهشت سال 1378 و همزمان با پیام تاریخی حضرت امام خمینی (ره) در خصوص شوراها و با صدور پیام ویژه ای از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و سخنان امید بخش جناب آقای خاتمی، ریاست جمهوری وقت آغاز شد.